niedziela, 28 lipca 2013

Lato, upały, to nie dla modeliny

Słońce nieźle grzeje, powiedziałabym, że nawet bardzo! Pogoda jest więc typowo letnia- dłuuugo oczekiwana przez wszystkich przeciwników zimna, ale chyba znienawidzona przez wszystkich "modeliniarzy"! Modelina w rękach się rozpływa. Co też mi wpadło do głowy, żeby akurat dzisiaj spróbować ulepić coś nowego... Całą pracę uratował mi na szczęście wiatraczek babci xD Skierowałam go na biurko i ta da! Polecam wszystkim "modeliniarzom" ;D
Skoro już zdradziłam, że ulepiłam coś nowego wypadałoby owo "coś" przedstawić! :D Oto torcik z polewą czekoladową i kolorowymi kuleczkami, jako wisiorek i kolczyki ;)






Jak już jesteśmy przy czekoladowym torcie, to nie może też zabraknąć gorącej czekolady w filiżance, a na przekąskę ciastko- broszka (musiałam spróbować wreszcie zrobić coś w filiżance! Zamówiłam te małe cudeńka i odkąd tylko przyszły to patrzą na mnie i krzyczą "napełnij mnie czekoladą!" ;p).



Na koniec chciałam jeszcze Wam pokazać brelok do torebki. Spotkaliście się kiedyś z takimi? Zauważyłam, że ostatnio zrobiły się bardzo modne , wiec postawiłam na uroczą czekoladkę i dwa jabłuszka (zrobiłam je już dawno, ale nie dokończyłam i nie miałam pomysłu co z nimi zrobić).






Podobają Wam się dzisiejsze wyroby? Śmiało, piszcie w komentarzach! ;D



6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słodkości :3 Chętnie bym pochłonęła (oprócz gorącej czekolady xd). Chętnie zobaczę więcej. Zapraszam do siebie również ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite cudeńka. Tworzysz wspaniałe rzeczy z ogromną pasją i estetyką.
    Przyznam szczerze, że w czasie upałów jest problem nie tylko z modeliną. Nie da się wręcz pracować z masą cukrową do ozdabiania tortów. Rękawiczki nie pomagają. Wszystko rozpuszcza się w rękach. Ale cóż...zawsze są środki zastępcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D nigdy nie pracowałam z masą cukrową, chociaż zawsze chciałam spróbować ;) może kiedyś... :)

      Usuń
  4. Moja kuzynka ma to super ciasto

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html