środa, 31 lipca 2013

Bransoletkowo

Mam dla Was tyyyle nowych słodkości! A to jeszcze nie koniec, bo mam dwa zamówienia, o których zapomniałam przy wczorajszej pracy ;c Postaram się jak najszybciej je wykonać (póki nie jest taki wielki upał! Jaka u Was temperatura? U mnie 24 stopnie ;D), a jak na razie grupkami będę Wam dodawać te, które wyglądają na mnie z pudełka ;3 (kiedyś pokażę Wam to pudełko ;D).

Mam też pytanie do wszystkich Modeliniarzy: w czym wypiekacie swoje smakołyki? Chciałabym zakupić mały piekarnik, bo przy wypieku 2 par kolczyków i bransoletki szkoda prądu w dużym, ale nie wiem jaki ;c polecacie jakieś firmy? Sklepy internetowe czy lepiej nie?

Najpierw kawowy zestaw: kolczyki ziarna kawy+ zawieszka do sznurkowej bransoletki- kawowa pralinka (na drugim zdjęciu widać inne wiązanie bransoletki- znacznie lepsze i sprawniejsze^^).






Bransoletka z cytrynową herbatką i pączkiem babuni (dosłownie- moja babcia robi identyczne pączki i są nieziemsko pyszne *.*) ze skórką pomarańczową oraz bransoletka z czekoladowym nadgryzionym donutem z posypką i gorącą czekoladą z miniserduszkiem ;)





Mmm, kto ma ochotę, na pączka? ;))





7 komentarzy:

  1. o mniam. Muszę przyznać,że wypieki są śliczne. Ja jednak wypiekam w dużym. Jeszcze długa droga zanim zdecyduję się na kupno małego c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne *-*

    Ja , ja mam ochotę na pączka ! *.*
    Czekam na kolejne słodkości :D
    + obserwuje bloga :>

    Pozdrawiam Klaudia! c:

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też cieplutko ;)
    Same śliczności! Dodaj widget obserwatorzy, bo chętnie bym do nich dołączyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D ok, już dodałam ;) jeszcze nie rozpracowałam tych wszystkich widget'ów ;p

      Usuń
  4. O jejciu!Mnie jako herbaciarze nie z tej ziemi ta filiżaneczka urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to z ponczkiem i kawom

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html