niedziela, 10 listopada 2013

Czekoladowy zestaw

Długi weekend, niedzielne popołudnie... idealny czas, żeby coś nowego ulepić.
Podobno niektórzy zaczęli ten weekend już w czwartek popołudniu i ja właściwie też ;)
W piątek w mojej szkole był apel- oczywiście z okazji Święta Niepodległości, i jako że śpiewam w chórze, to na pierwszych trzech godzinach musiałam się pojawić. Wszystko się udało. Powinnam zostać wtedy jak wszyscy inni na lekcjach, ale jakieś dwa tygodnie temu nauczycielka z mojej szkoły zaproponowała nam (mi i trzem koleżankom) szkolenie, które wypadło akurat na ten dzień. 
Było to szkolenie "Wolontariusze w przestrzeni miejskiej". Zaraz po apelu z Wiktorią poszłyśmy (to już był prawie bieg ;p) na drugi koniec miasta gdzie miało się ono odbyć. Tam czekały na nas pozostałe dwie koleżanki i dwadzieścia innych wolontariuszy. Atmosfera niesamowita, bardzo miło spędzony czas, tyle pomysłów- jedna wielka burza mózgów :D 
Po powrocie o 16 nie miałam już na nic siły, a w dodatku dopadł mnie kaszel i chrypa. 
W sobotę rano znowu na szkolenie, ale tym razem do 12. Dowiedzieliśmy się trochę o osobach z niepełnosprawnościami. Tyle było do opowiedzenia, że jakby można, to siedzielibyśmy tam do wieczora :D W każdym razie- dobrze się czegoś nowego na ten temat dowiedzieć. 
Jako że byłam jeszcze trochę chora, to nikogo nie odwiedzałam, ale wpadła do mnie Wiktoria- szalone popołudnie spędzone śpiewając karaoke (tak, z tą chrypą ;p) i grając w FIFE :) 

Tak dla tego, kto to wszystko przeczytał staje się jasne, dlaczego post jest dzisiaj, a nie był wczoraj lub jeszcze wcześniej :D 

A teraz zapraszam na słodki czekoladowy zestaw:



Broszka- ciasto czekoladowe

Średnica- 3cm
Wysokość- 1,2cm (bez wisienki, z wisienką: ok. 2cm) 


Kolczyki- kawałki ciasta czekoladowego

Długość- 1,5cm
Wysokość- 1,2cm (bez wisienki, z wisienką- ok. 1,8cm)


Pierścionek- ciasto czekoladowe z gałką lodów waniliowych

Średnica talerzyka- ok. 2,2cm
Wysokość- 1,2cm (z wisienka- 1,7cm)


Już chyba w następnym poście zdjęcia będą o niebo lepsze, a przynajmniej mogę obiecać, że postaram się o to jak mogę :)

Jak już się tak rozpisałam, to przypomnę Wam jeszcze o ankiecie na pasku bocznym :D 

Pozdrawiam cieplutko, miłej niedzieli! 





10 komentarzy:

  1. Same cudowności. :3 Pierścionek najładniejszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w FIFE???? jak przyjadę to sprawdzę Twoje umiejętności :) torcik "przepyszny" :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie widziałam broszki torcika....i musze przyznac że wyglada świetnie:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to jest :)
    Gratuluję talentu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a cute ring. Will you like to follow each other on GFC and Twitter? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace mogły by wzbogacić jakiś blog kulinarny, myślę że by się nie połapali , ze to fimo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznee + możesz mi kliknąć w baner sheinside ;D?

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html