piątek, 29 listopada 2013

Prezent imieninowy...

...dla N.! :)
Prezent zamówił u mnie jej mąż, a mój kuzyn, którego też znajdziecie na tym blogu ;)
Na pewno kojarzycie charakterystyczny symbol Supermena? N. dostała taki wisiorek, kolczyki i bransoletkę tylko z literką N (od imienia oczywiście ;p).





Jak Wam się podoba? Ciekawy prezent? :D 

Mam dla Was jeszcze propozycję na wzięcie udziału w candy u chyba mojej ulubionej śniadaniowej blogerki :D
Wszystkiego dowiecie się klikając w banner :)

candy

Przypominam też o ankiecie! Już ostatnie dni! 

To jeszcze raz wszystkiego najlepszego N.! :) 

14 komentarzy:

  1. super pomysł, bardzo fajne :]
    zapraszam do mnie :3
    nelsonhandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wykonane i pomysłowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny!

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że zainteresował Cię notes Chanderelli na blogu Ankyls.blogspot.com, u mnie jest do wygrania romantyczny notes od Chanderelli, na prostych zasadach:)

    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥ Ponadto masz praktyczny desing bloga :)
    appiappi.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html