wtorek, 7 października 2014

Powrót do wakacji

Lato, wakacje, słońce, morze, plaża. Te słowa najlepiej opisują to, co chcę Wam dzisiaj pokazać. Podczas zimnych jesiennych wieczorów miło powspominać sobie gorące lato. Ja wykorzystam do tego zdjęcie znad morza i ramkę, którą sama ozdobiłam. Przykleiłam do niej ulepione przeze mnie kotwice i koła ratunkowe oraz nazbierane nad morzem muszelki. Mam ich jeszcze dwa pudełeczka, chyba zacznę robić ramki hurtowo ;P 


Aż przyjemnie sobie wyobrazić ten gorący piasek i szum morskich fal...


Jak tylko wywołam zdjęcie i umieszczę je w ramce, to pokażę tutaj. Mam nadzieję, że choć trochę umiliłam Wam wieczór takimi miłymi wspomnieniami. Zachęcam do zrobienia samemu takiej ramki, dużo wysiłku nie wymaga, a oko nacieszy. ;D Zrobił się z tej notki trochę post DIY, ale mam nadzieję, że kogoś zainspiruje.








Dobranoc! 


2 komentarze:

  1. Dobry pomysł! Mam dość sporo muszelek, ale nie mam co z nimi zrobić.
    Jestem za większą ilością postów bardziej związanych z D.I.Y. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeja,jak to ślicznie wygląda ;o
    Czekam na efekt końcowy! Aż mam ochotę na wakacje,morze i przede wszystkim spotkania ze znajomymi,a ze szkołą ;-;

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html