czwartek, 9 kwietnia 2015

Rainbow Dash i trochę inspiracji

Magnes na lodówkę z Rainbow Dash  (jeśli źle napisałam, to mnie poprawcie :P) to marzenie małej Hani, o której wspominałam już kiedyś, np. tu. Domyślam się, że niewiele z Was się orientuje, co to za postać, więc w roli wyjaśnienia: https://www.youtube.com/watch?v=KI-qXzicxMQ. To taka nowa wersja kucyków Pony. Ja już połowę znam, bo Hania zapewniła mi odpowiednią dawkę takich odcinków :) 






Magnes znalazł się w koszyczku "od zajączka", który Haneczka dostała niestety dopiero dziś, ale radość i tak była wielka (w koszyczku była jeszcze poduszka z tymi kucykami), a ja jako posłaniec zająca dostałam ogromnego przytulasa i buziaka :)




Z przodu prezentuje się zdecydowanie najlepiej. Przyznam, że taka postać to było dla mnie niezłe wyzwanie ;)
A teraz trochę inspiracji, jeśli inspiracjami można nazwać AŻ dwa zdjęcia. Jednej rzeczy. No cóż, może akurat zbliżają się urodziny/imieniny kogoś z Waszych bliskich. Tak jak tęczowy był magnes, tak tęczowa jest laurka :)


Torcik narysowany kredkami akwarelowymi i rozmyty wodą, wykonturowany czarnym cienkopisem. Żeby się trochę "wybił", przykleiłam go na specjalne pianki, ale można je łatwo zastąpić jakąś gąbeczką (zresztą, co ja podpowiadam! Wasza kreatywność nie zna granic!). Serduszka wycięte z kolorowych kartek i troszkę pocieniowane tymi samymi kredkami i wodą, podobnie tylko delikatniej zrobiłam tło za tortem, żeby nie było tak pusto. 

Trochę się instrukcja zrobiła z tej inspiracji :P


Tę laurkę zrobiłam dzisiaj dla mojego dziadka z okazji urodzin. 
Lubicie robić takie kartki/laurki? Mi bardzo kojarzą się z dzieciństwem, przy ich robieniu jest zazwyczaj dużo radochy, no i obdarowana osoba zawsze 1 000 razy szczęśliwsza :)


3 komentarze:

  1. Ta kartka bardzo fajnie się prezentuję, magnes też. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Super magnes, bardzo mi się podoba. Rainbow wygląda dokładnie jak ta z filmu :D
    Ja zawsze robię dla innych takie laurki. Zgadzam się w stu procentach, że to świetna zabawa!

    PS
    Powinno być samo ,,Rainbow Dash", imion żeńskich bohaterów się nie odmienia. Gdyby Rainbow była chłopakiem, to i owszem, ale jako że jest dziewczyną, to piszemy po prostu ,,Rainbow Dash" ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html