piątek, 22 maja 2015

Świeżo upieczone ciastko, plany na zmiany

Maj się kończy! Będę mogła wreszcie wcielić w życie moje małe i duże plany. Tylko sama nie wiem, co by było dobre dla bloga, a co mu zaszkodzi. Na pewno nowy wygląd- możecie polecić jakieś strony, które ułatwią mi jego zrobienie? Jestem w tym niewątpliwie amatorką i szukam czegoś prostego a efektownego. Może stworzę stronę na facebooku, która już nawet kiedyś była. Jednak najintensywniej myślę nad zmianą nazwy. Nie mam pojęcia na jaką i nie wiem, czy zmienianie ma sens- w końcu trochę już się przyzwyczaiłam, przecież mam nawet swoje logo :)
Napiszcie, jak Wy byście taką zmianę widzieli, no i jeśli macie jakieś pomocne do tworzenia wyglądu bloga stronki, to będę baardzooo wdzięczna!

A teeeraaaz...

...coś dla wielbicieli wypieków, szczególnie ciastek!






Ciastko pachnie ciastkiem! Ach, te aromaty!


4 komentarze:

  1. Chcę taki brelok! :D Nie zmieniaj nazwy, chyba nie tylko ja Cię z nią kojarzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana wyglądu to nic trudnego, zobacz na szufladce, jestem w trakcie kombinowania z szablonami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam, jeśli chcesz sama panować na szablonem to poodwiedzać Hafije, Tajemniczy Ogród oraz forum blogowicz. Można za pomocą prostych kodów zdziałać cuda. :D
    Breloczek wygląda obłędnie. :D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html