piątek, 29 maja 2015

Trochę sportu i wzór do naśladowania

A dziś prezent zamówiony na urodziny mojego kuzyna już kilka tygodni temu- zakładka i breloczek jego ulubionej drużyny piłkarzy ręcznych.





No i jeszcze krótko chciałabym opisać Wam Światowy Dzień Raka Krwi w mojej szkole. Wspomniałam o tej akcji już w ostatnim poście. W naszej szkole "Wzór do naśladowania" przybrał formę happeningu. Na karteczkach przy "stoisku" na korytarzu porozwieszałam kilka ważnych informacji o raku krwi...




...była oczywiście możliwość namalowania symbolu walki z rakiem krwi- "&"- na paznokciach...


Po tylu paznokciach to już mam pełne doświadczenie w malowaniu :)
... i zebraliśmy też trochę pieniędzy dla fundacji DKMS Polska.


Filmik z akcji możecie zobaczyć TUTAJ, jest też na naszym szkolnym facebooku. Myślę, że udało się bardzo fajnie i mam szczerą nadzieję, że dzięki tej akcji zgłosiło się choć kilka kolejnych dawców. 
Może ktoś z Was już nim jest? A może właśnie teraz zdecyduje się, by nim zostać? :)

1 komentarz:

  1. Genialna zakładka i breloczek. :D
    U mnie w szkole też odbyło się coś na ten kształt, ale wymieszało się razem z dniem bez papierosa.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html