piątek, 2 sierpnia 2013

A dzisiaj- kolczykowo ;)

Dobry wieczór wszystkim!
A właściwie to już noc, ale w takiej nocnej ciszy dużo lepiej się pisze (zagadka, dlaczego tutejsze posty pojawiają się wieczorami i nocami, rozwiązana ;p). Dzisiaj cudowne gwieździste niebo- rzadko tak doskonale widać każdą gwiazdę, a nawet Drogę Mleczną! Chciałam wakacyjnym śpiochom (tym co wcześnie zasypiają i późno wstają) pstryknąć fotkę tego nieba, ale cóż- typowo czarne zdjęcie, nic nie widać ;p ;/
Dzisiaj tworzyłam kolejne "modeliniaki", nie wszystkie wyszły po mojej myśli, ale jeszcze kilka razy spróbuję i może się uda :) Pozostało mi jeszcze tylko je polakierować i wylądują tutaj ;)
Znowu ma się zrobić u mnie duszno na dworze- ponad 30 stopni... W modelinowej pracy robię przerwę (wreszcie ogarnę moje biurko ;p), ale tutaj na pewno coś jeszcze się pojawi, bo z ostatniego tworzenia mam jeszcze sporo słodkości ;D

Jak na razie zaprezentuję Wam kilka par różnych kolczyków.




Z moich pierwszych croissant'ów jestem jak najbardziej dumna, choć kolor trochę nie ten, bo skończył mi się ten upragniony odcień modeliny, a ostatnio nie mogę go nigdzie dostać ;/




Precelki już się pojawiały kiedyś przy  prezentowej bransoletce.


 

Pierogi też muszą "zmienić" kolor, ale trzeba najpierw zdobyć modelinę! Próbowałam je robić z innej (kolorystycznie lepszej) modeliny, ale była bardzo krucha ;c



No i ciacha z moją pierwszą galaretką! :D


Ja już ziewam, więc dobranoc i miłego czytania! ;*






2 komentarze:

  1. Wyglądają słodko i ślicznie ♥
    Pozdrawiam Dalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne kolczyki ;)
    Zapraszam na mojego nowego bloga: www.Grafikerek.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html