czwartek, 17 października 2013

Kartka dla Oliwii

Jak obiecałam- mini pralinkowa bransoletka:


Każda czekoladka ma około 1cm długości/średnicy.



Mam do Was jeszcze jedną prośbę: niedawno w mojej szkole na tablicy ogłoszeń znalazłam informację z marzeniem pewnej chorej dziewczynki. Ma na imię Oliwia, rok temu zdiagnozowano u niej białaczkę. Niedługo, 27 października, będzie obchodzić swoje 6. urodzinki. Jej największym marzeniem jest dostać jak najwięcej kartek urodzinowych. Warto poświęcić chwilkę i napisać Oliwce coś miłego, złożyć serdeczne życzenia :) Może jeszcze ciekawsze okaże się zrobienie własnej kartki, zamiast kupnej? 
Moją kartkę zrobiłam dzisiaj wieczorem, mam nadzieję, że Oliwia się ucieszy :D 



Zachęcam do wysłania takiej urodzinowej kartki :) 
Adres: Oliwia Gandecka, ul. M. Curie- Skłodowskiej 11/26, 65-001 Zielona Góra

Więcej znajdziecie tu oraz na facebooku :)
Zostało niewiele czasu, ale na pewno wśród Waszych znajomych znajdzie się ktoś, kto zechce wysłać taką kartkę! ;) 



14 komentarzy:

  1. Fajnie że pomyślałaś o chorej dziewczynce, na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowna!!!
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś z was (Ty, Twój brat, Małgosia Biadała) wybiera się na architekturę bo świetnie rysujecie? Chodzicie na jakiś kurs rysunku czy coś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;D Tak, mój brat i Małgosia uczęszczają na kurs rysunku, prawdopodobnie wybiorą się na architekturę :) Ja nie- taki samouk ;D

      Usuń
  4. Twoje prace też są świetne :) Mogłabyś się spytać do jakiej szkoły uczęszczają bo sam szukam jakiejś dobrej i nie mogę się zdecydować :)
    PS. Wstawiajcie więcej swoich prac na insta bo są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczęszczają do pracowni Domin :)
      Ok haha, będziemy wstawiać więcej ;D

      Usuń
  5. świetna akacja:)
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, miniaturowe pralinki. :D
    Kartka wyszła prześlicznie. Mała na pewno się ucieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka słodka bransoletka :3
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka przesłodka i sliczna. Ja razem z maluchami wysłaliśmy juz kartki do Oliwki razem z pluszakiem. Moje dzieci miały ogrom radości wrzucając listy do skrzynki i wysyłając paczuszkę. Wspaniała akcja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html