wtorek, 15 października 2013

Macro czekoladki

Jednak trochę nie udały się weekendowe plany z modeliną, ale porobiłam trochę zdjęć tego, co jeszcze u mnie leży. Dokładniej- pralinki, które już nie raz pokazały się na moim blogu, ale są moimi faworytami :)
Mam wiele słodkości, które uwielbiam robić, ale efekty, które osiągam robiąc pralinki za każdym razem są coraz lepsze, a to cieszy najbardziej! :D

Na zdjęciach macro, którymi ostatnio troszkę się bawię, starałam się uchwycić detale pralinek.
Jest to bransoletka z najmniejszymi czekoladkami jakie robiłam- każda ma około 1cm długości.
Dzięki tak małym rozmiarom jest skromniejsza i delikatniejsza :)
Zdjęcie całej bransoletki następnym razem- jak tylko pojawi się więcej słońca.






6 komentarzy:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html