piątek, 27 lutego 2015

Nieprzypadkowy miód

Przyznam się szczerze, że miód moją miłością nie jest. Co nie znaczy, że go nie lubię. Po prostu nie mogłabym go wyjadać łyżkami prosto z słoika. Mam jednak nadzieję, że Wy go lubicie o wiele bardziej niż ja i ze smakiem przejrzycie wszystkie zdjęcia :)


Bransoletka nie powstała przypadkowo. Ostatnie 4 dni spędziłam na feriach u mojego chrześniaka z rodziną pszczelarzy, więc dla jego mamy postanowiłam stworzyć właśnie taką bransoletkę. Jego mama, a moja kuzynka, założyła ją od razu i zrobiła test wytrzymałości :P Bransoletka zniosła wszystkie wygibasy małego Maćka, więc chyba test zdała :) A jako chrzestna muszę się pochwalić, że nauczyłam chrześniaka chodzić!





Jak Wam się podoba miodowa bransoletka?


7 komentarzy:

  1. Jest śliczny! Bardzo podoba mi się zestawienie żółtej bransoletki z kolorem miodu, naprawdę świetna praca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przecudnie! Co prawda, ja też za miodem za bardzo nie przepadam, ale ta bransoletka strasznie mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  3. {Piękna bransoletka :). Miód jest dobry, szczególnie z chlebem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, sama chciałabym taką mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda. :D Kocham miód, ale nie sam, wyjadany ze słoiczka, tylko na kanapce albo goferze. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Ciebie do mojego blogowego sklepiku ;) Może Ci się coś podoba. Codziennie nowości !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo aż się słodko zrobiło :D
    Podoba mi się kompozycja samej bransoletki z zawieszką, a ta miniłyżeczka dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html