sobota, 7 lutego 2015

Spaghetti w innej wersji

Hej, hej, hej!
Niedawno wróciłam z przyjęcia urodzinowego mojego chrześniaka- roczku. Było wesoło i pysznie (mniam, te wszystkie placki!). Mały Maciek w dobrym humorze pozabawiał gości :) Jako że powrót zajął kilka godzin, w samochodzie zdążyłam obrobić zdjęcia pierścionka (całe szczęście, że je zrobiłam, bo inaczej nadal nic by tu nie było).


Przyznam, że ten pierścionek zalicza się do niewielu, które lubię. Pewnie dlatego, że nie jest jakiś ogromny i jest na nim spaghetti! Były już kolczyki, to teraz kolej na pierścionek.



Wielkość pierścionka jest regulowana.


Ten makaron tak smakowicie nawinięty, jadłabym :P


Kolory trochę się na zdjęciach różnią, na ostatnim chyba są najbardziej rzeczywiste.
Jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. o jakie oryginalne cudo! A ja właśnie jutro idę na imprezkę z okazji pierwszych urodzin ;)
    pozdrawiam
    creativamente
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeju, jak ja kocham spaghetti! Wygląda przepysznie :3 I w dodatku bardzo realistycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Bardzo fajny i orginalny pomysł, a i wykonanie fenomenalne! Śliczny pierścionek c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na zrobienie pierścionka z makaronu. Zazwyczaj się jako kolczyki spotyka. :D Świetnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł! Wygląda mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalnie! :D Ja uwielbiam spaghetti, więc jestem zachwycona, aż narobiłaś mi ochoty :P
    Ten widelczyk w środku nadaje całego uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czaderski! Chociaż ja osobiście pierścionków nie noszę to mogłabym taki mieć bo miło się na niego patrzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Świetnie to wygląda *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, bardzo oryginalny pomysł i wykonanie. :D Świetne!

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html