piątek, 20 marca 2015

Słodki deser, zamówienia, aerobik

Tytuł niczym plan wydarzeń albo już podsumowanie. Bez długich wstępów, bo potem będzie tu masło maślane, a komu by się chciało tyle o wszystkim i o niczym czytać. Konkretnie:


 najpierw tęczowy torcik i filiżanka herbaty jako breloczek.




Ooo, a co my tu mamy?


Czyżby... tak, to kolejna słodka muffinka! A w dodatku z pianką marshmallow!



Mam chyba słabość do muffinek.


Do m&m'sów zresztą też.


I pralinek. Hmmm, zaraz się okaże, że do wszystkiego mam słabość, jak tak dalej pójdzie.


Ach, co za wiosenna sceneria!
À propos wiosny i słoneczka, kto dziś oglądał zaćmienie słońca? Ja widziałam :)

  • Słodki deser- zaliczone,
  • zamówienia- wszystko, co zobaczyliście, było zrobione "na życzenie" (zabrzmiało jak przystanek na żądanie; dobrze, że tylko tak zabrzmiało)
  • aerobik- co to ma wspólnego z moim blogiem??? Już wyjaśniam. 
Nie, nie tańczę, chociaż może bym potrafiła. To chyba nie moje klimaty, chociaż oglądać wprost uwielbiam. Dziś na sali przy mojej szkole odbył się Finał Strefy Kalisz w Aerobiku Grupowym. Impreza ogromna- szkoły podstawowe, gimnazja i licea, do tego pełne trybuny widowni, no i organizatorzy, do których po części nawet ja się załapałam. Moje zadanie może skomplikowane nie było, ale wyczerpało resztki sił z mojego pochorowanego organizmu. Razem z przyjaciółką stałyśmy na czatach w kawiarence. Tu trzeba umyć brudne od kawy filiżanki, tam dołożyć ciastek albo dać tańczącym dziewczynom przygotowane dla nich torebki (w środku woda, bułeczka, jogurt i jabłko, mniaaam).

Na szczęście było kilka wolnych chwil i mogłyśmy iść pooglądać, jak dziewczyny dziewczyny i chłopak (tak, tańczył i to nieźle :D) tańczą.

Próby i przygotowania.

Na zdjęciach grupy, które dostały się do finału wojewódzkiego. Szkoły podstawowe:


Gimnazja:

Po prawej gimnazjalistki z mojej szkoły :)

Licea:


Tyyyle ich było!
Dla bardzo zainteresowanych- więcej zdjęć i informacji znajdziecie tutaj.
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Przynajmniej trochę poznacie mnie i moje środowisko :) Idę się kurować, do napisania!

7 komentarzy:

  1. Wszystko prześliczne, ale mnie zawsze zachwycają m&m'sy*-*
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczka i pralinkowa bransoletka podobają mi się najbardziej :)
    Ja oglądałam zaćmienie! Akurat miałam wtedy długą przerwę między lekcjami i wszyscy uczniowie i nauczyciele zebrali się przed szkołą, żeby pooglądać zaćmienie słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam całą klasą zaćmienie. :3
    Bransoletka z pralinkami jest cudna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O marysiu, ile słodkości. :D
    U mnie były zawody w siatkę, ale jakoś nie przepadam za oglądaniem tego. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez oglądałam zaćmienie.
    Wszystkie prace fajne, nie umiałabym wybrać najlepszej ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi zaćmienie przyćmiły chmury i nie mogłam nic dostrzec xd a słodkości prześliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej kochana! :)
    Najbardziej spodobała mi się ta pralinkowa bransoletka <3
    A zaćmienie widziałam i nawet zdjęcia mam :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html