wtorek, 11 lutego 2014

A może eliksir miłości..?

Za kilka dni walentynki- dzień zakochanych. Lubicie to święto? Bo wiem, że wiele osób wprost nienawidzi tego dnia :D Mi ono zupełnie nie przeszkadza, dzień jak co dzień, a niektórzy mają specjalną okazję do spędzenia mile razem czasu.
Z tej okazji stworzyłam trochę walentynkowych breloczków, zawieszek, itd.


brelok- eliksir miłości z przywieszkami

wysokość buteleczki- 3cm

U mnie już ostatni tydzień ferii, więc muszę ulepić coś na zapas, bo w drugim semestrze pewnie niewiele czasu się znajdzie :( Dlaczego ten wolny czas tak szybko mija? Tyle chciałoby się zrobić... coś poczytać, obejrzeć jakiś film, spotkać się ze znajomymi i jeszcze gdzieś wyjechać, np. w góry.
No cóż, trzeba dobrze wykorzystać ten tydzień :D 
Do zobaczenia wkrótce! :)

3 komentarze:

  1. ooo a z czego zrobiłaś to wypełnienie w buteleczce??? O.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :)
    Mam takie samo zdanie ja ty ''dzień jak co dzień :D''

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html