poniedziałek, 17 lutego 2014

Spaghetti

Ostatnio mniej słodyczy, a więcej konkretów. I tak też jest dzisiaj- spaghetti. Ciekawie się złożyło, że akurat dziś miałam je na obiad w szkolnej stołówce- tyle niechęci do obiadów w szkolnych stołówkach, a u mnie zawsze pysznie, nie ma na co narzekać :D 
A spaghetti, to przecież jedno z moich ulubionych dań, więc jak mogłabym go nie zrobić w wersji mini?! Nawinięty na widelec makaron oblany przepysznym sosem... mmm!



Kolczyki wiszące- spaghetti na widelcu

Długość widelca- 5cm 



Mimo że kolczyki dosyć długie (przecież 5cm to nie tak mało), to są bardzo lekkie i nie przeszkadzają. 


A co do ciasta, o którym wspominałam tutaj, to nie udało mi się go zrobić, głównie z powodu braku czasu i sporego zamieszania. Ale zdążyłam upiec muffinki dla gości moich rodziców (takie jak tu). Na zdjęciu ostatnia babeczka wraz z pączkami babci i faworkami mamy :))

Pozdrawiam! :)


4 komentarze:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html