poniedziałek, 3 lutego 2014

Nareszcie ferie

Niektórzy już ferie mieli, innym do nich jeszcze daleko, a ja wreszcie się doczekałam! Pierwsze półrocze w szkole bardzo dobrze skończone, dwa tygodnie odpoczynku i znów nauka w drugim semestrze. Nie mam żadnych planów na ferie. Jak zawsze miałam iść na łyżwy, może sanki, nawet mogłabym ulepić bałwana, jeżeli tylko byłby śnieg... Mam nadzieje, że jeszcze trochę go spadnie, chociaż na kilka dni :D 
I taki właściwie miałam plan, żeby pokazać Wam tego bałwanka i śnieżynkę, dopasowując go do pogody. Ale postanowiłam, że trzeba uzupełnić te blogowe pustki, więc na wspomnienie zasypanych ulic- bałwanek i śnieżynka.


Brelok bałwanek

wysokość- 3cm


Zawieszka- śnieżynka

długość- 2,5cm


Do zobaczenia wkrótce! Myślę, że teraz będę pojawiać się tu częściej :)

7 komentarzy:

  1. Śliczne zawieszki. :D
    U nie do pogody się wpasowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są te zawieszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nie mam ferii xd dorosłe życie nie jest takie fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zarówno bałwanek jak i śnieżynka :)
    Ja wciąż czekam na ferie na brak śniegu na razie nie narzekam ,ale myślę że do ferii już go nie będzie ponieważ robi się coraz cieplej. Właściwie to czuję już wiosnę : słoneczko pięknie świeci , nawet ptaszki już słychać za moim oknem.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html