piątek, 21 lutego 2014

Współpraca

Cześć wszystkim :D Ponieważ mamy dzisiaj piąteek, piąteczek, piątunio, to wreszcie możemy przywitać weekend- zasłużone dwa dni odpoczynku. Stanowczo za mało, ale zawsze coś. A szczególnie za mało w moim przypadku, kiedy zaplanuję sobie tysiące rzeczy, a i tak połowy nie zdążę zrobić. Chyba ograniczę listę zajęć na weekend do lepienia, czytania (wypożyczyłam jakąś 500-stronicową książkę, ciekawe jak mi pójdzie jej czytanie :D) i przejażdżki na rowerze albo jakiś spacerek- wreszcie ciepło, to trzeba jak najlepiej wykorzystać. Ach, no i zapomniałabym o przygotowaniu się do wszystkich sprawdzianów, kartkówek, itp. Ale to zostawię na koniec :D

Tak się rozpisałam, a najważniejsza tutaj miała być współpraca z Patrycją z tego bloga (zachęcam do odwiedzenia, bardzo ciekawy ;)). Wysłałam jej trzy drobiazgi- muffinkę, breloczek deser i zawieszkę kubek czekolady z donutem.


czekoladowa muffinka


Brelok- deser czekoladowy



zawieszka- kubek z czekoladą i donutem

Dziękuję Patrycji za bardzo miłe słowa (tutaj)! Mam nadzieję, że na tej pierwszej współpracy się nie zakończy :))

A Wy macie jakieś plany na weekend? :)

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę Patrycji :D Same cuda dostała :3
    Moje plany? Mam ochotę na obejrzenie jakiś fajnych filmów :3

    OdpowiedzUsuń
  2. zjadłabym ten deserek i muffinkę i donuta... wszystko!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jejeu takie to piękne, zjadłabym monitor xd
    Byłabym ogromnie wdzięczna za poklikanie w linki z ostatniego posta. :)
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html