środa, 10 września 2014

Kolczyki ucznia

Kolczyki ucznia- kredki. Chyba powinnam zatytułować "Kolczyki przedszkolaka", bo w szkole kredek używa się coraz rzadziej. Ale która mała dziewczynka nosi takie kolczyki? Chyba nawet nie byłyby dla niej wygodne. Może wymyślę jeszcze mniejszą wersję, to i dla przedszkolaków będzie :D
Dzisiaj mam dla Was dwie kredki- czerwoną i żółtą. Planuję zrobić jeszcze inne kolory i po prostu je na zmianę nosić ;D 
Podobne już kiedyś robiłam- były trzy kolory, większe i doczepione do bransoletki.



Kolczyki wiszące- kredki

długość- 2,5cm





Żeby nie było żadnych wątpliwości- kredki nie rysują, są tylko z modeliny a modelina niestety nie ma takich właściwości. ;P Kolorowe napisy to tylko moje próby sprawienia, by zdjęcia były ciekawsze. Czy udane, czy nie- to już Wy ocenicie :) 


Jutro czekają mnie trzy kartkówki, więc uciekam jeszcze powtórzyć chociaż słówka. Mam nadzieję, że nagła pustka w głowie mnie nie zaskoczy. Trzymajcie się, dobranoc!


7 komentarzy:

  1. Kiedyś robiłam podobne, ale były z prawdziwych kredek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona i zielona? a nie czerwona i żółta? Chyba, że ja ślepa jestem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki za uwagę, taka rozkojarzona jestem :D już poprawione ;)

      Usuń
  3. Bardzo proszę:
    1. wejść na mojego bloga mojaszufladka.blogspot.com/
    2. przeczytać WSZYSTKIE posty
    3. zlajkować, z googloplusować, skomentować itp. itd.
    4. zachwycać się moim talentem bez opamiętania i oczywiście docenić moje poczucie humoru,
    5. zaobserwować mojego bloga - wiadomo,
    6. zaglądać na niego regularnie

    tyle na dziś! :*

    mojaszufladka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam w szkole technikę także kredek też używam :) Świetny pomysł i na kolczyki i na zdjęcia,naprawdę śliczne! *o* Ja chętnie nosiłabym takie kolczyki, i przedszkolaki pewnie też :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na kolczyki;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html