wtorek, 25 listopada 2014

Delikatne róże

Różyczki zrobione specjalnie dla małej dziewczynki, która właśnie takie sobie u mnie zażyczyła. Kolory na zdjęciach niezbyt odpowiadają tym rzeczywistym. Gdyby dało się opisać kolor, to bym Wam go opisała, ale chyba nie ma takiej możliwości. ;D Na pewno nie jest tak jaskrawy i mocny, bardziej delikatny, pudrowy.




szerokość wisiorka- ok. 4cm
średnica różyczki w bransoletce- ok. 0,8cm


Ech, przeraża mnie robienie zdjęć biżuterii jesienią. Tym bardziej, gdy wracam ze szkoły około 16 i na dworze włącza się już "tryb nocny". No cóż, jakoś przetrwam jakość tych zdjęć i mam nadzieję, że Wy też.
Dobranoc :)

4 komentarze:

  1. Śliczne różyczki. :D
    Każdy ma teraz ten sam problem ze zdjęciami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie dokładne i czyste:D *o* mam problem z brudzącą się modeliną :X

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik *-* <3 W sumie uwielbiam takie pudrowe, lekko pastelowe rzeczy ^^
    Myślę, ze nikt nie lubi robić zdjęć jesienią, ale niestety, pory roku raczej nie zmienimy XD Ja staram się w weekend porobić więcej zdjeć, aby w razie czego dodać post w tygodniu ^^

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html