wtorek, 18 listopada 2014

Muffinkowy breloczek

Pamiętacie muffinkę z ostatniego posta? Pogrzebałam trochę w mojej skrzyneczce z półfabrykatami, wstążkami i innymi drobiazgami, aż zauważyłam tę słodką wstążkę z muffinkami, którą kiedyś kupiła mi mama. Breloczek zaraz powędruje do zamka od mojego piórnika, bo poprzedni już zakończył swój "żywot". :D





Dzisiaj dokończyłam też bransoletkę z m&m's. Poprzednia zniknęła- prawdopodobnie stała się prezentem dla kogoś. Jako że bardzo ją lubiłam, bo jest wytrzymała i trzyma się blisko ręki, to koniecznie musiałam zrobić sobie drugą. 




Jak Wam się rozpoczął tydzień? Pracowicie czy raczej leniuchujecie? :))

5 komentarzy:

  1. super biżuterie! :) Zastanawiam się... te literki 'm' malujesz sama? Bo wyglądają tak oryginalnie jak prawdziwe m&m'sy ;D A'propos breloczków i zawieszek to ja też niedługo wezmę się za nie, kupiłam sobie parę wstążek do dekoracji ^^ Mój tydzień zaczął się leniwie (w sensie mało nauki xd) poniedziałki niby mam wolne ale załatwiam wszystkie sprawy typu zakupy, wizyty, wczoraj akurat łażenie do dziadków i obcinanie pazurków kotom bo maluchom szybko rosną.. Aczkolwiek aktualnie siedzę nad programowaniem więc nie mogę narzekać na nudę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, literki "m" maluje sama ;) Ja też na nudę nie narzekam, ale czasami przydałoby się trochę poleniuchować :D

      Usuń
  2. Śliczna babeczka! Wygląda bardzo słodko :3 Też mnie zastanawiam jak robisz te literki, są takie dokładne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wrażenie, że "M" to stempelek, ewentualnie super precyzyjna robota. xD
    Babeczka wygląda słodziutko. Mój piórnik ma misz-masz na sobie. Muszę zmienić mu dekorację. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka jest przegenialna! Mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html