sobota, 15 listopada 2014

Logo w 3D

Donut wzorowany na tym z logo mojego bloga, które pewnie już znacie (jest na każdym zdjęciu od niedawna, to trudno nie zauważyć). Nawet polewę starałam się tak samo odtworzyć i posypka też jest podobna. Donut ten posłużył mi jako "trzymadełko" do karteczki z logo bloga. Teraz może poczeka na jakąś kolejną wystawę albo przytrzyma mi zdjęcia na biurku. Ewentualnie powkładam tam karteczki z rzeczami do zrobienia, ale mogą się one przypadkiem nie zmieścić. Czy tylko mi ciągle brakuje na wszystko czasu? 



Donut- trzymadełko

wysokość- 1,5cm
średnica- 3cm



Zrobiłam też ostatnio taką oto minimuffinkę. Macie pomysł, co z niej zrobić? Jakiś breloczek, zawieszkę?


wysokość- 2cm
średnica- 1,5cm



4 komentarze:

  1. To trzymadełko jest mega urocze*-*
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy donut, wygląda niemalże tak samo jak ten z loga :D A minimuffinka może być dobra jako hmm.. zawieszka myślę :) Nic nie mów o braku czasu, ja niby go mam, ale tak go marnuję, że nie wiem kiedy on przemija... Aktualnie jestem na etapie nauki - póki co zrobiłam porządki na biurku i jak widać sprawdzam nowości blogowe XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, wygląda bardzo podobnie :D
    Ja bym z babeczki zrobiła zawieszkę do kluczyalbo do telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html