wtorek, 4 marca 2014

Spóźnione pączki

Spóźnione pączki, spóźniony tłusty czwartek wtorek. Ciągle brakuje czasu, żeby usiąść i zrobić porządne zdjęcia. Te może nie są najlepsze, ale co ma być widać, to widać :D 
Przyznajcie się, ile pączków zjedliście w tłusty czwartek? :D Ja niewiele, chyba 3-4. Ale tylko dlatego, że domowych pączków nie było, a kupne to już nie to samo.

Na zakończenie karnawału dla wszystkich łasuchów i wielbicieli pączków te pyszności w wersji mini! 


pączki- zawieszki

średnica- 1,2cm


kolczyki wiszące- pączki

średnica- 0,7cm



Mam jeszcze do Was pewną sprawę. Ostatnio coraz częściej pojawiają się w komentarzach pytania, czy można gdzieś kupić moje wyroby. Myślałam już nad ich sprzedażą, ale nie mam pojęcia, jak się za to zabrać i czy będą jacyś chętni. Dlatego mam gorącą prośbę: napiszcie w komentarzach strony internetowe, poprzez które Waszym zdaniem najlepiej sprzedawać takie rzeczy i dlaczego (np. DaWanda, tablica, itp.). Bardzo mi to pomoże, z góry dziękuję! :* 

6 komentarzy:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html