czwartek, 20 marca 2014

Przebiśniegi

Wiosna pojawia się i znika. Dzisiaj u mnie było bardzo ciepło, więc spacery obowiązkowe. Jutro mam w szkole festiwal smaków, czyli przygotowujemy zdrowe śniadania, bierzemy udział w konkursach, idziemy na koncert szkolnego zespołu muzycznego, aerobiku, itp. Postaram się porobić trochę zdjęć i może przybliżę Wam trochę tę szkolną "imprezę", poprzednie wspominam bardzo miło ;)

Coraz bardziej brakuje mi motywacji i jakiejś.. weny do tworzenia biżuterii. Między postami są coraz dłuższe przerwy, bo już sama nie wiem co dodawać. Jedyne wiosenne co mi przyszło do głowy, to poniższe przebiśniegi. Mam nadzieje, że w  weekend nawymyślam coś jeszcze.


zawieszka przebiśnieg z przywieszką- kryształkiem swarovskiego

długość- 2cm



Postaram się napisać jak najszybciej. ;))
Pozdrawiam ciepło i zapraszam do komentowania! :)

2 komentarze:

  1. Ale super słodkie :D Oj, przywiesiłabym sobie do telefonu!

    PS. Głosuj na NIKO i wygraj AUTO
    szczegóły u mnie :)
    http://made-by-niko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przebisniegi sliczne i przede wszystkim mega wiosenne:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html