niedziela, 23 marca 2014

Lilijka

Mam dzisiaj dla was coś zupełnie innego, a mianowicie lilijkę ZHP. Mamy tu jakiś harcerzy? :D Zrobiłam ją specjalnie dla mojej koleżanki, która jak łatwo się domyślić, jest harcerką. Jest to pierwsza lilijka jaką zrobiłam i nie ukrywam, że sporo się nad nią napracowałam. Jak na razie "dynda" przy kluczach i testujemy jej wytrzymałość :D 


breloczek- lilijka

długość- około 5cm 
(niestety nie mam jej nigdzie pod ręką, więc długość podałam tak "na oko") 







 I tak jak obiecałam pokażę Wam kilka zdjęć z Festiwalu Smaków w mojej szkole. Zasady były proste- miało być zdrowo. Kilka konkurencji, zdjęcie 50 zdrowych potraw z okazji 50-lecia szkoły i kilka występów. Cały dzień uśmiech nie schodził z twarzy i mimo, że do domów wróciliśmy baaardzo zmęczeni, to ten dzień można zaliczyć do wyjątkowo udanych. Może też dlatego, że tego dnia nie było lekcji.. .;)


Stolik mojej grupy ( w tle twórczy bałagan- przygotowywaliśmy sałatkę ;D)


Stolik grupy mojej przyjaciółki


A to zestaw śniadaniowy konkursowy. 
W pojemniczku oryginalne i zdrowe śniadanie dla ucznia- kasza manna marchewkowa w słoiczku (pomysł powstał dzięki Sanmie ;D), bułka pełnoziarnista z serkiem i ogórkami oraz kilka plasterków marchewki. Po prawej nasz artystyczny talerz, czyli pani Wiosna :D 


A tu już pokaz mody, stroje noszone od czasu powstania mojej szkoły.



Oczywiście największe "wow" zrobili chłopacy ;)) 



 Na koniec takie żywe, wiosenne zdjęcie z piątkowego popołudnia spędzonego na leżeniu na boisku. Może da Wam trochę energii na ten tydzień ;))

3 komentarze:

  1. O fajny pomysł z tym festiwalem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że się świetnie bawiłaś :D Cieszę się że wykorzystałaś pomysł na mannę <3

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html