wtorek, 11 marca 2014

Wielka muffinka

Nareszcie czuć wiosnę, jest coraz cieplej i już można się wygrzewać w promieniach słońca! Najchętniej każdą wolną chwilę spędzałabym ze znajomymi na świeżym powietrzu. Ale niestety tak się złożyło że akurat na najbliższe dwa tygodnie mam masę nauki... Mam nadzieję, że to słoneczko mi nie ucieknie ;o
Tak jak już wyżej wspomniałam- uczę się. Równa się to z częstymi spacerami do lodówki w poszukiwaniu "czegoś słodkiego". Bo jak tu się uczyć bez jakiejś przekąski? Tak też narodził się pomysł na muffinowy magnes- im lodówka ciekawsza i piękniejsza, tym częściej się ją otwiera. 

Wielka, smakowita muffina najlepiej na lodówkę.


Magnes- muffinka

wysokość- 4,5cm
szerokość (w najszerszym miejscu)- 3,5cm
grubość- 0,5cm


Jak na razie mocno się trzyma i chyba nie zamierza spaść ;)


PS Na prawym pasku bocznym znajdziecie ankietę, w której to WY zadecydujecie, czy mam sprzedawać moje wyroby, a jeśli tak, to gdzie.
Pozostawiłam Wam mały wybór, może łatwiej się będzie zdecydować :D Ale jeśli ktoś miałby jakąś swoją propozycję, to śmiało piszcie w komentarzach!
Pozdrawiam ciepło, miłego wieczoru!

2 komentarze:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html