środa, 9 kwietnia 2014

Kwiat wiśni

Czy tylko ja uwielbiam to świeże powietrze po deszczu? Albo po burzy? Cudowne... Tylko szkoda, że jest tak zimno, ale mam nadzieję, że niedługo się ociepli i rozpogodzi :) 
Jednak każdą pogodę można jakoś wykorzystać. Deszczową najczęściej na pracę w domu. Dzisiaj okazało się, że mam duużo do zrobienia i między innymi ulepiłam mamie biżuterię na kiermasz. Pokażę Wam ją w przyszłym tygodniu, tuż przed świętami ;)
Kwiatki dalej królują i za szybko mi się nie znudzą- są dla mnie jak nowe wyzwanie! 


wsuwka- kwiat wiśni

szerokość kwiatka- 2cm 




broszka z kwiatem wiśni

długość gałązki na broszce- 3cm


Kwiaty wiśni zawsze mi się podobały, są takie delikatne... Chyba nad nimi będę najwięcej pracować :)


4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam burzę w maju...po takiej wyjść i oddychać to sama rozkosz!
    A kwiat wiśni naprawdę udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie świeże powietrze po deszczu jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądają. :D
    W lato jest najlepsze powietrze po burzy, a nad morzem szczególnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam smak powietrza i po deszczu i po prostu świeżego powiewu wiatru, ah.. ;) A wsuwka z kwiatem jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html