niedziela, 6 kwietnia 2014

Wreszcie kwiaty

Zawsze podziwiałam kwiaty ulepione z modeliny, dla mnie było to niemożliwe- za trudne. Ale brak pomysłów na cokolwiek innego zmusił mnie do próby stworzenia chociaż jednego. Efekty mnie zadowoliły, bo myślałam, że będzie gorzej, ale jeszcze sporo pracy na kwiatkami.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kwiatka wzorowanego na krokusie.


broszka- krokus

długość- 3,5cm

Postarałam się tak ukryć bazę broszki, żeby nie było jej widać, gdy się ją przypnie. Udało mi się, więc po przypięciu widać tylko kwiatka.


Jakie są Wasze ulubione kwiaty? ;)

5 komentarzy:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html