sobota, 26 kwietnia 2014

Friends forever- pomysł na prezent

Dzisiaj przychodzę do Was z pomysłem na prezent dla przyjaciółki. To jaki będzie kolorystycznie zależy od tego, co pasuje do stylu owej przyjaciółki. Czy woli srebro, czy złoto? Brązy, jak u mnie, czy jakieś bardziej żywe kolory? Ja wybrałam takie zestawienie, bo najbardziej mi się podobało i pasuje do większości ubrań. 

Pierścionek kaboszon z napisem "friends forever"
Bransoletka sznurkowa ze znakiem nieskończoności
Bransoletka przeplatana z serduszkiem


Ja zawiozłam prezent mojej przyjaciółce, Wiktorii, rowerem i jak na złość po drodze sznurówka zaplątała mi się w łańcuch, co zakończyło się oczywiście upadkiem i rozsypaniem zawartości całego koszyka przy rowerze, ale na szczęście nic nie pogubiłam. Za to tuż przed drzwiami, kiedy oblewałam ją wodą (śmigus-dyngus) zgubiłyśmy pierścionek, który przypadkiem znalazł się godzinę później w tym samym miejscu, gdzie wylałyśmy na siebie te pół litra wody :P
No cóż, na szczęście skończyło się szczęśliwie. ;D


  Pierścionek jest regulowany, więc pasuje na każdy palec.



Od poniedziałku wracam do codzienności, czyli powracam do szkoły. Na szczęście mam jeszcze kilka zdjęć biżuterii do pokazania, więc nie powinno być żadnych zastojów. ;D

15 komentarzy:

  1. Hahaha ale sierotka z Ciebie gimbie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent. Bransoletki wyglądają pięknie :)

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie musiałam bym całość w reggae zrobić. xD Cholera, to jest bardzo dobry pomysł na prezent. :O
    Bransy fajne i od razu mają powiązaną historię ze sobą, tak samo jak pierścionek. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany upominek :) super pomysł z pierścionkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl na prezent. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. @Ja też na początku nie byłam przekonana do tego wyglądu, ale w końcu uznałam, że jest taki słodki jak ja i go zostawiłam. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł <3

    Obserwuję od dawna :) Może wpadniesz do mnie a jak Ci się spodoba zostaniesz na dłużej ♥
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria. Najbardziej spodobał mi się pierścionek.

    http://little-cigarette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna biżuteria <3 po prostu cudowna<3 dobrze, że znalazłyscie ten pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. moja przyjaciolka akurat nie lubi bizuterii :c

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, moja przyjaciółka i ja chętnie byśmy założyły! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ta biżuteria to jakieś cuda, magia czy nie wiem jak to nazwać, ale nie potrafię tego ogarnąć rozumem O.o

    klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Brązowa po prostu przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html