poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Mokrego dyngusa!

Zostaliście już dzisiaj oblani wodą? Z psikawki, butelki, wiadra czy węża ogrodowego? :D Ja już drugi raz się przebrałam, a włosy nadal schną... Dobrze, że jest tak ciepło! Jeśli jeszcze Wam się nie dostało, to życzę mokrego dyngusa, żeby jak najszybciej ktoś Was oblał! :D

Miałam Wam już wczoraj złożyć świąteczne życzenia, ale wróciłam późno wieczorem z chrzcin i nie dałam rady nic już tu napisać. Ale na życzenia nigdy nie jest za późno, dlatego życzę Wam dużo zdrowia, miłości, mile spędzonego czasu z rodziną i mnóstwo uśmiechu! Wesołego Alleluja!

Zostawiam Was z świąteczną babką i pisankową bransoletką! :)



zawieszka babka świąteczna 

wysokość- 0,8cm
średnica- 1,5cm




bransoletka z jajkami wielkanocnymi

wysokość jajeczka- 1,5cm



5 komentarzy:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html