czwartek, 17 kwietnia 2014

Świątecznie

Wielkanoc już za kilka dni. Każdy pewnie się jakoś przygotowuje- spowiedź, sprzątanie, ozdabianie domu kolorowymi pisankami, baziami, itp. A ja do tego stworzyłam jeszcze trochę świątecznej biżuterii i kilka gadżecików.

Na początek zeszłoroczny pomysł na breloczki i zawieszki. Chyba nigdy mi się nie znudzi ich lepienie. Świetnie się sprawdzają jako mały upominek ;)) 


brelok- baranek

wysokość- 2,5cm



zawieszka- baranek

wysokość- 2cm


W tym roku moją świąteczną twórczość urozmaiciłam o zawieszkę z kurczaczkiem i magnes z zajączkiem. Przychodzi do Was zajączek? U mnie był już dzisiaj i przyniósł mnóstwo słodyczy! :D


zawieszka z kurczaczkiem

długość-- 1,5cm


magnes- zajączek

długość- 3,5cm

Hmm, chyba znalazłam kolejne z przygotowań do świąt... Muszę zmienić nagłówek bloga! 
Do napisania! 

2 komentarze:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html