środa, 30 lipca 2014

Arbuzowo

Znowu na kilka dni zniknęłam- tak to jest jak się nie zrobi postów zaplanowanych, a pisanie z telefonu to nie to samo.
Arbuzy powstały specjalnie jako prezent urodzinowy od znajomej mojej kuzynki. Mam nadzieję, że się spodobały solenizantce :) 


Bransoletka z arbuzami





kolczyki arbuzy

długość- 0,8cm


Byłam kilka dni u mojego kuzynostwa i chrześniaka, a później pojechaliśmy do Gdańska, gdzie byli też moi rodzice.


Taki piękny widok podczas spaceru...


...i przerwa na czytanie ;D


No i oczywiście nasze morze! :)

Jak Wam minął ten tydzień? Byliście już gdzieś na wakacjach? Moje wyjazdy już się chyba skończyły, ale jeszcze ponad połowa wakacji, więc na pewno coś się będzie działo :D

4 komentarze:

  1. Ja mam jeszcze 2 tygodnie do wyjazdu :(. Kim jest ten maluszek w wózku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno szybko miną te dwa tygodnie ;D Maluszek to syn mojego kuzyna, a mój chrześniak- Maciuś :)

      Usuń
  2. wyjazdy się skończyły??? Chrześniak zaprasza zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html