środa, 16 lipca 2014

Wakacyjny gofr, góry i "wyniki" konkursu

Dzisiaj post "trzy w jednym", więc oszczędzę Wam długich opowiadań. Krótko i treściwie: gofr z bitą śmietaną i garścią malin, truskawek i borówek w postaci wisiorka. Mniam mniam, nie mogę pisać o owocach, bo zaraz robię się głodna. :D


Gofr- wisiorek

długość- 3cm
szerokość- 2cm







Teraz swoje 5 minut będą miały polskie góry. Cztery noce u gaździny w góralskim domku, a z okna widok na cudowną okolicę. Polecam Wszystkim, którzy chcą aktywnie spędzić wakacje i poczuć ten góralski klimat. ;D

Chochoły

Widok z okna

Przepiękny domek w Zakopanem

Tu chyba nie ma wątpliwości- koza :D

Widok z wyciągu 

Trochę śniegu

Widok podczas schodzenia z Kasprowego Wierchu

 Okazało się, że schodzenie z góry wcale nie jest takie przyjemne... wręcz przeciwnie- po tych śliskich kamieniach- zakwasy murowane! Ale cóż, dla takich widoków warto się pomęczyć. :)

Lampa w Kaplicy św. Kingi w kopalni soli w Wieliczce

I ostatnia część dzisiejszego posta, czyli "wyniki" (w cudzysłowie, ponieważ zwycięzca był oczywisty ;P) urodzinowego konkursu i małe podsumowanie minionego roku w liczbach:

Pojawiłam się w blogosferze 16 lipca 2013r. i to właśnie wtedy napisałam pierwszą notkę.

Od tego czasu zajrzeliście na mojego bloga ponad 9 000 razy. 

W tym czasie pokazałam Wam ponad 80 prac, które opisałam w 87 postach.

35 osób odwiedza mojego bloga regularnie i  często zostawia niezwykle miłe i motywujące komentarze, za co bardzo dziękuję!

Z okazji "roczku" Kolorowych Słodkości zorganizowałam dla Was konkurs. Zakończył się zupełnie inaczej niż myślałam, ale jest to dla mnie pewna motywacja i znak, że muszę wprowadzić trochę zmian. Jednak zwyciężczyni jest i będzie nagrodzona, a została nią OliwiaProszę o kontakt mailowy ze mną, żebym mogła wysłać do Ciebie nagrodę. :)

Cieszę się, że nie zabrakło mi zapału i mimo kilku "zastojów" nadal tworzę modelinowe słodkości i pokazuję je tutaj. Dziękuję wszystkim moim obserwatorom, czytelnikom i tym, którzy zajrzeli tu chociaż raz- każdy ślad, który tutaj po sobie zostawiliście bardzo mnie uszczęśliwia. :)
W kolejnym roku postaram się zrobić wszystko, żeby zaglądanie na mojego bloga sprawiało jak największą przyjemność. ;)





12 komentarzy:

  1. cudowny wisiorek <3 gratuluję Oliwii ;*

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni, a gofery cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje :)
    A gofry wygladaja bardzo realistycznie, az ma sie na nie ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Goferek pyszny...zdjęcia są genialne, piękne widoki...Fratuluje oliwii i życze powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny goferek, ile czasu zajeło ci zrobienie go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Sam gofr kilka minut, więcej napracowałam się nad owocami- około 30-40min. :)

      Usuń
  6. Ale świetny wisiorek <3 Zrobiłam się głodna :)
    Lubię góry, jednak tylko gdy na nie patrzę, wspinać nie koniecznie :/
    Gratuluje! :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. aż zachciało mi się zjeść takiego gofra :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu!! Jaki ty masz talent dziewczyno :)) Podobają mi się praktycznie wszystkie twoje pomysły, pięknie!

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Gofr wygląda świetnie! Góry - co tu opisywać, to trzeba zobaczyć <3 A zwycięzcy bardzo gratuluję!

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłam w te wakacje w tatrach :P Tylko z Kasprowego zjechałam kolejką ;) Gofr wygląda bardzo smakowicie, te malinki super ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html