niedziela, 20 lipca 2014

Zakładki z pazurami

Cały dzień w myślach przypominam sobie, że powinnam dziś coś tutaj napisać, żeby znów nie zrobiła się taka długa przerwa, ale i tak skończyło się na tym, że za godzinę północ, a post dopiero powstaje. Zresztą podobnie jest z lepieniem- od 2 dni wszystko przygotowane, tylko usiąść i lepić, ale jednak upał nie zachęca i biorę się za modelinę na kilka minut, po czym muszę iść zrobić rundkę po całym domu, albo jeszcze lepiej- przejechać całą okolicę rowerem. Upał dziwnie na mnie działa :D
Dzisiaj dalsza część zakładek do książek. Tym razem łapki zwierzaków- kotka i pieska.



zakładka do książki- łapki kota


zakładka do książki- łapki pieska


 

długość zakładki z łapkami kota- 6cm
długość zakładki z łapkami psa- 7,5cm

Dobranoc, spokojnej nocy! :)

8 komentarzy:

  1. Przeuroczo wyglądają takie łapcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakładki, zaskoczyłaś mnie, bo ja także miałam dziś zrobić zakładki 'zwierzęce łapki' :d myślimy podobnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, przesłodkie te łapki-zakładki (chociaż dla niektórych mogą wyglądać trochę przerażająco, kiedy książki dosłownie pochłonęły zwierzaki :D) No ja też ciągle sobie powtarzam że powinnam zrobić jakieś kolczyki, ale jest tak gorąco, że mam ochotę tylko pić soki z lodem i jeść lody oglądając tv ^^
    (A'propos koszatniczek to nawet mam dwie, tylko ta druga starsza, ma 3,5 roku i o wiele bardziej towarzyska jest :D )

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe! Łapki strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne! Jeszcze nigdzie takich nie widziałam :) Łapki kotka chyba bardziej mi się podobają, przez tą fakturę futerka^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Jak są łapki to może jeszcze głowy do kompletu? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można zakupić kocie łapki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc do mnie maila z zamówieniem :)
      slodkoscihandmade@gmail.com (podany rownież w zakładce kontakt)

      Usuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html