czwartek, 7 sierpnia 2014

Breloki na prezenty

Bardzo lubię robić breloki, bo można mieszać wstążki, przywieszki i modelinowe ozdoby na wszystkie sposoby. Ostatnio lepiłam tylko breloki, ponieważ są one przeznaczone na prezenty. Pierwszy zrobiłam dla mojej koleżanki na urodziny. Breloczek ma związek nie tylko z wakacjami, ale również z jednym z zainteresowań mojej koleżanki. Mam nadzieję, że jej się spodoba ;D


brelok z kołem ratunkowym, przywieszką żaglówką i wstążkami

średnica koła- 4cm






Zrobiłam też breloki na zamówienie z okazji rocznicy ślubu, niestety zapomniałam zrobić im zdjęć i jedyne jakie mam to te, które wysyłałam znajomym. 



Pozdrawiam ciepło! :) 




7 komentarzy:

  1. śliczne ;* koleżanka na pewno będzie zachwycona ;3


    Obserwuję, zapraszam na mój nowy post na NOWYM blog ;3
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, cudowne te zawieszki! A ten garnitur z muszką - po prostu się w nim zakochałam *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rózyczki, co ze sprzedarzą twoich wyrobów?

    OdpowiedzUsuń
  4. Breloczek z kołem jest genialny!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię robić breloczki. :3
    A ten pierwszy jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy brelok mnie zauroczył, super pomysł z użyciem prawdziwego sznurka ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html