wtorek, 19 sierpnia 2014

Kolczyki specjalnie dopasowane do bluzki

Bluzkę dostałam od koleżanki z okazji urodzin już dawno temu i od razu gdy ją zobaczyłam, te kolczyki "chodziły" mi po głowie. Niestety zrobiłam je dopiero wczoraj. 


Napis na bluzce się zgadza- uwielbiam muffinki i pączki! :D


Wysokość- 2cm


średnica- 1,5cm


Jak pewnie zauważyliście na zdjęciach pojawił się inny podpis, trochę w formie znaku wodnego. Chciałabym, żeby ten znaczek był charakterystyczny dla mojego bloga i dlatego wypróbuję jak sprawdzi się na zdjęciach. Planuję trochę zmian w wyglądzie bloga, więc w tym tygodniu mogą się dziać tu dziwne rzeczy. ;D Mam nadzieję jednak, że Wam się spodoba. 


4 komentarze:

  1. jakie świetne! koszulka też śliczna, nie wiesz może gdzie kupiona? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej w Reserved bądź w H&M już dokładnie nie pamiętam bo to było dość dawno ;)

      Usuń
  2. Jak idealnie pasują pod koszulkę! Genialne :D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html