niedziela, 10 sierpnia 2014

Nowy sposób na bransoletki

Z podobną bransoletką, ale bez żadnych przywieszek spotkałam się na Instagramie. Czasami można trafić tam na naprawdę świetne i pomysłowe zdjęcia, a nawet wpaść na jakiś ciekawy pomysł właśnie dzięki nim. Bransoletki, które widziałam składały się wyłącznie ze sznureczka i dosyć potężnego srebrnego łańcuszka. Ponieważ miałam pod ręką i sznurek, i łańcuszek, to  postanowiłam sprawdzić wygląd takiej bransoletki z słodką przywieszką. Efekt mnie zadowolił i na pewno powstanie jeszcze więcej podobnych bransoletek ;D Muszę się tylko wyposażyć w sznureczki i odpowiednie końcówki :D

bransoletka sznurkowo-łańcuszkowa

wysokość torcika- 1,5cm
długość- 1,7cm








Zrobiłam też kilka zdjęć bransoletki na mojej ręce, bo prezentuje się trochę inaczej niż zwyczajnie leżąc.




Dzisiaj piękna, słoneczna pogoda!


Na koniec takie pychotki dla Was, malinki prosto z krzaczka są najlepsze ;)






9 komentarzy:

  1. ale nam się zebrało na paznokcie (sprawdź insta :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam już gdzieś podobną, tylko bez zawieszki, ale z zawieszką ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta bransoletka

    Zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maliny prosto z ogródka zdecydowanie wymiatają! Bransoletka wygląda ślicznie, jeszcze nie widziałam takiego połączenia sznurka z łańcuszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też znajduję dużo inspiracji na instagramie. Bransoletka wyszła Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kolory. Ładnie prezentuje się z kolorowymi pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html