czwartek, 14 sierpnia 2014

Konkursowa nagroda

Minęło sporo czasu od zakończenia konkursu na moim blogu, a ja nadal nie pokazałam Wam, co wysłałam Oliwii. Na szczęście zrobiłam wtedy zdjęcia nagrodzie i znalazłam je wśród dziesiątek (może nawet setek!) innych zdjęć. 


Oliwia wspomniała w komentarzu o czekoladkach, więc tworząc niespodziankę dla niej starałam się by było jak najwięcej czekolady. Ponieważ jest lato, wakacje, wymyśliłam breloczek, który choć trochę do nich nawiązuje i do mlecznej czekoladki oprócz kokardki dodałam loda w rożku (polany czekoladą oczywiście :D).




Pomysł na kolczyki był bardziej oczywisty. Zrobiłam dwie pary: wiszące czekoladki Milka i sztyfty minitabliczki czekolady.







Mam nadzieję, że nagroda dotarła szybko i w całości, no i że się spodobała.

Pozdrawiam ciepło!


2 komentarze:

  1. Zazdroszczę Oliwii wygrania takich fantastycznych rzeczy:) Zarówno kolczyki,jak i breloczek wyglądają znakomicie!

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html