piątek, 22 sierpnia 2014

Nike nawet w książce

Zakładka do książki zrobiona specjalnie dla mojego kolegi, który sam wymyślił jakie buty mają wystawać z książki. Zaciekawił mnie jego pomysł, więc chętnie zrobiłam tę zakładkę, mimo że czekało mnie nad nią sporo pracy.


Minibuty są na wzór butów nike, dokładniej roshe run. 


No cóż... kolejny zgnieciony i sprasowany przez książkę ludzik :P Może wreszcie zrobię jakiegoś z głową. :D


zakładka do książki- nogi z butami nike

długość nóżek- 4cm
długość części znajdującej się w książce- 11cm
szerokość- 1,8cm


Tym razem zakładka jest dłuższa, bo z testowania zaczytanej dziewczynki przez moją mamę wynikło, że gdy część w środku książki jest za krótka, to zakładka wypada. 


Macie jakąś ulubioną firmę produkującą buty?  Może i je uda mi się ulepić? ;D

4 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe. Mi osobiście przypadło do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł rewelacyjny :) gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka genialna! Zrób taką, żeby ręce i głowa wystawały od góry książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html