czwartek, 1 maja 2014

Jabłuszkowy minizestaw

Już północ, a ja zamiast spać- skrobię tu dla Was kilka słów o modelinowych jabłkach. No cóż, jutro wolne, więc uczyć się nie trzeba, żadnych lekcji, tylko trochę sprzątania. No i w planach mam jeszcze lepienie, bo na niedzielę muszę wykonać kolejne zamówienie (poprzednie niedługo się tu pojawi).
Bardzo lubię biżuterię, zawieszki i breloki z jabłkami. Ostatnio stworzyłam moją pierwszą jabłkową bransoletkę i mimo, że planowałam ją dla kogoś zostawić, to chyba sama będę ją nosić. :D


Bransoletka z jabłkami


Kolczyki wiszące z jabłkami


Zawieszka z ogryzką

Mam wrażenie, że na zdjęciach te jabłka są jakby pomarańczowe, a nie takie "soczyste" jak w rzeczywistości, ale może tylko mi się zdaje. 

Jakie macie plany na majówkę? Ja umyłam dziś mój zabłocony rower i chyba właśnie tak ją spędzę- na wycieczkach rowerowych. :)






6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. ;)
    Ja zaraz wybieram się prawdopodobnie z rodziną nad Wisłę na piknik. (mamy strasznie blisko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda. :D
    Ja mam do opielenia truskawki, też dobry sposób pędzania czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie Ci to wyszło, zresztą jak zawsze :) Jaa ostatnio też porwałam się w jeżdżenie wszędzie rowerem, trzeba być fit!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie piekne! Masz talent :) ja raczej nie jestem uzdolniona artystycznie :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :)

    Buziaki.

    Ps. Czy mogłabyś kliknąć "Lubię to!"? Będę bardzo wdzięczna :))
    https://m.facebook.com/?_rdr#!/profile.php?id=1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłuszka po prostu wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html