sobota, 21 czerwca 2014

Dużo się u mnie dzieje+naleśniki!

Nadal chodzę niewyspana i ciągle dziwi mnie, że nie jestem obolała. Kilka godzin biegania po mieście męczy, nawet bardzo. Ale  zdecydowanie było warto. Gra miejska to świetny pomysł- jest coś takiego w Waszych miastach? U mnie organizowana była już (chyba) trzecia Nocna Gra Miejska, ale ja po raz pierwszy brałam udział. O godzinie 21 usłyszeliśmy krótką informację o zaginięciu Ibrahima Bay'a. Oczywiście postać była zmyślona, ale naszym zadaniem było odnalezienie porywacza, jakiego narzędzia użył do porwania i gdzie tego dokonał. Pomogła nam w tym lista z wypisanymi podejrzanymi, narzędziami i miejscami. Dobiegając (z naszą opiekunką nie da się chodzić :D) do poszczególnych 10 punktów z zadaniami, które znajdowały się w sporych odległościach od siebie, otrzymywaliśmy podpowiedź, którą osobę, narzędzie albo miejsce musimy wykreślić. I tak około 00.00-1.00 znaleźliśmy się na "mecie", czyli strychu ratusza na naszym rynku, gdzie znaleźliśmy związanego kablem od żelazka przez pana profesora Sebastiana Ibrahima :D Nasza grupa jako pierwsza dotarła z poprawnymi odpowiedziami, więc wygraliśmy świetne gry planszowe m.in. Cluedo. Byłyśmy wykończone, ale szczęśliwe. Bieganie po nocy z latarkami w kamizelkach odblaskowych- super, hahah :D Wszystko to było organizowane z okazji corocznych Dni Pleszewa, które nadal trwają. Może w następnym poście wstawię kilka zdjęć z tej imprezy, a teraz zostawiam Was z naleśnikami i biegnę do cioci na imieniny. Do napisania!


zawieszka naleśniki

średnica- 1,7cm


5 komentarzy:

  1. Bardzo realistycznie wyglądają :D
    http://modelinove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... nie słyszałam o tej grze. Ja z kolei chadzam na nightskateingi w moim mieście,takze polecam. Naleśniki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo cluedo! Super gra! Bardzo ją lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości ^^
    Zapraszam do siebie i do pozostania na dłużej :)

    http://vickyxvampire.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/motylechcalatac?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w mieście też organizowane są tego typu "akcje'- bardzo fajna sprawa ;)
    Ta zawieszka z naleśnikami jest cudowna, wygląda tak realistycznie ;o :D

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html