środa, 11 czerwca 2014

M&M's

Mniam, moim zdaniem- jedne z najlepszych cukierków! Mogłabym jeść je ciągle i w olbrzymich ilościach, ale i tak zawsze znajdzie się ktoś, kto mi sporą część porwie. ;D
Dzisiaj zobaczycie je w wersji niejadalnej, idealnej dla wielbicieli tych słodkości, jako oryginalny gadżet. Jest to jedna z najbardziej wytrzymałych bransoletek jakie zrobiłam- przetestowana podczas całego dnia jazdy na rowerze, biegania, skakania, itp. ;P


Bransoletka i kolczyki sztyfty- M&M's

Te ugryzione, too... nie mogłam się powstrzymać, heheh ;P


średnica- 1,7cm



średnica (kolczyk)- 1,3cm



>>>>>KONKURS<<<<<

WYSTARCZY OBSERWOWAĆ, UDOSTEPNIĆ BANNEREK GDZIEKOLWIEK (zależy mi, by jak najwięcej osób wzięło udział) I DODAĆ KOMENTARZ DO KONKURSOWEGO POSTA! A TO CO MOŻESZ WYGRAĆ, ZALEŻY W WIĘKSZOŚCI OD CIEBIE!

5 komentarzy:

  1. Omomom ta bransoletka wymiata. *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale smakowita, też lubię m&msy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez chwilę myślałam, że są prawdziwe, dopiero potem sobie przypomniałam , że są z modeliny! xD
    http://modelinove-love.blogspot.com/
    Mój blog dopiero się rozkręca :D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html