niedziela, 29 czerwca 2014

AngryBirds

Dzień dobry wszystkim!
Dzisiaj mam Wam do pokazania coś dla wielbicieli gry (albo filmu) AngryBirds. Motyw tych ptaków przejawia się u mnie na co dzień, bo sama bardzo polubiłam tę grę, mimo że prawie wcale w nią nie gram. Możliwe, że zaraziła mnie tym córka mojego kuzyna- Hania. :P Już kiedyś mogliście zauważyć je na moich paznokciach, a teraz postanowiłam stworzyć z nimi jakąś biżuterię. Zaczęłam od bransoletki i kolczyków i jak na razie testuje ich wytrzymałość (jest dobrze :D).



bransoletka i kolczyki sztyfty z ptakami z gry AngryBirds


wysokość jednego ptaka- ok. 2cm




średnica- ok. 1cm



Postanowiłam pobawić się trochę moimi obiektywami, ale niestety miałam bardzo słabe światło i zdjęcia wychodziły jak za mgłą, lekko szare. postarałam się je lekko wyostrzyć i w niektórych przypadkach mi się to udało, ale i tak nie są takie, jak oczekiwałam. ;P







7 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka...Fajny pomysł żeby umieścić wszystkie angry birdsy na jednej bransoletce:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Powodzenia w tworzeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są <3

    Obserwuję, zapraszam do siebie :)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiliśmy na Twój blog po raz pierwszy i jesteśmy pod dużym wrażeniem. Tworzysz piękne rzeczy :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :D Ja ot bym nie umiała zrobić tak dokładnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html