środa, 18 czerwca 2014

M&M's- ciąg dalszy

Nocne posty to zupełnie "normalna normalność" u mnie na blogu. Może dlatego, że dopiero teraz znajduję wystarczająco dużo czasu i spokoju, żeby przygotować zdjęcia, coś tu naskrobać i jeszcze zerknąć na Wasze blogi. Dzisiaj niestety nie przychodzę do Was z niczym nowym, ale mam nadzieję, że zawieszka się spodoba, bo ostatni M&M'sowy post zyskał sporo pozytywnych komentarzy (co, nie ukrywam, bardzo mnie cieszy, dziękuję! :D).


Zawieszka M&M


Ponieważ zdjęć tak mało, to mam dla Was jeszcze moje dwie prace zrobione na szybko w weekend. Sama nie wiem jak wpadłam na taki pomysł, ale mam nadzieję, że może kogoś zainspiruję. ;P
 Scooby Doo i kot z Alicji w Krainie Czarów w wersji pół na pół- bajka kontra rzeczywistość :D



Dobranoc! :)

3 komentarze:

  1. zawieszka super.. rysunki ? genialne... <3

    Obserwuję ;* zapraszam http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zawieszka :) rysunki są genialne *-* świetny pomysł z tą połową ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html