niedziela, 8 czerwca 2014

Urodzinowy konkurs!

Nie będę owijać w bawełnę- już prawie rok jestem w blogoswerze i mam nadzieję, że tych lat będzie jeszcze więcej! Roczek tego bloga "styknie" w połowie lipca, a dzisiaj obchodzę swoje 15-ste urodziny. Połączyłam te dwie okazje i przez najbliższy miesiąc na moim blogu będzie trwał konkurs. Krótki REGULAMIN KONKURSU:

Postanowienia ogólne:

1. Konkurs ma charakter popularnego Candy, rozdania. Organizator wylosowuje kilku czytelników, którym przesyła nagrody, upominki w zamian za np. umieszczenie bannera na jego blogu. Celem takiego konkursu jest promowanie bloga i podziękowanie czytelnikom prezentami.
2. Candy jest najczęściej organizowane z jakieś szczególnej okazji, u mnie z okazji zbliżającego się roczku bloga.
3. Konkurs trwa od 08.06.2014r. do 08.07.2014r.
4. Wygrywa losowo wybrana osoba (lub osoby).
5. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 16.07.2014r.

Zasady wzięcia udziału w konkursie:

1. Musisz być publicznym obserwatorem tego bloga. 
2. Musisz udostępnić banner do tego konkursu na pasku bocznym lub w poście, albo, jeśli nie posiadasz bloga- udostępnić ten post na Facebook (publicznie).



3. Musisz zostawić pod tym postem komentarz zgłoszeniowy o treści:

Moje imię: ...........
Obserwuję jako: ..........
Banner znajdziesz: (link)
Najbardziej podoba mi się: (opisujesz jaka biżuteria, gadżet, którą można znaleźć na moim blogu, podoba Ci się najbardziej)

4. Listę uczestników będę systematycznie uaktualniać TUTAJ.


Nagrody:

1. Nagrodami będą moje prace- niespodzianki (wybór niespodzianki ułatwi mi opis biżuterii w komentarzu zgłoszeniowym, która najbardziej spodobała się zwycięzcy).
2. Ilość nagród zależy od ilości uczestników konkursu:
 10 uczestników- jedna nagroda
20 uczestników- dwie nagrody
35 uczestników- trzy nagrody

Zapraszam do konkursu! 
Im więcej uczestników tym więcej nagród! A to, co możecie wygrać, zależy od Was! :D

Udanej zabawy, mam nadzieję, że znajdzie się wiele chętnych! :))

Tymczasem mam dla Was jeszcze jedną niespodziankę... pierwsze moje zdjęcie na tym blogu. Kto wyobrażał mnie sobie zupełnie inaczej? Przepraszam, pewnie zepsułam Wasze wyobrażenia :P


Na moim zdjęciu mała zapowiedź tego, co znajdzie się w następnych postach. A teraz zostawiam Was ze zdjęciami z mojego szkolnego festynu- było mnóstwo jedzenia (ciasteczka owsiane i kolorowe muffiny moje), dmuchany zamek, trampolina, rozgrywki sportowe, występy uczniów, mecz rodzice vs nauczyciele i wiele wiele innych.





3 komentarze:

  1. Wzięłabym udział, ale nie lubię zbędnych bannerów mieć dodanych. :)
    @Mnie najbardziej się podoba to klaskanie, bardzo chwytliwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje imię: Oliwia
    Obserwuję jako: Oliwia Wilk
    Banner znajdziesz: http://wartotestowac.blogspot.com/
    Najbardziej podoba mi się: wszystko jest bardzo urocze, ale chyba najbardziej podobają mi się kolczyki sztyfty tabliczki albo kostki czekolady. Są bardzo urocze.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html