środa, 24 grudnia 2014

Ludzik z piernika, piernik z ludzika

Zaczynam pisać- jest 23.58, więc zaliczam ten post do wtorku. :D W weekend wymyśliłam sobie, że od poniedziałku do czwartku poczęstuje Was świątecznymi nowościami na blogu. No cóż, zaczęło się niezbyt obiecująco, bo w poniedziałek dużo się działo i nie zdążyłam nic tu naskrobać. Z pomysłu na nowy nagłówek i tło też niewiele wyszło. A właściwie- nic. Chyba muszę spisać sobie jakieś noworoczne postanowienie, żeby szybciej się za to wszystko zabierać :D
Ale trochę świątecznych niespodzianek mam i zamierzam chociażby w notkach wprowadzić świąteczną atmosferę. 
Razem z piernikowym ludkiem, który naprawdę pachnie piernikiem (wypróbowałam aromat piernikowy i naprawdę działa! Niestety nie udowodnię, bo internet jeszcze nie przesyła zapachów; musicie uwierzyć na słowo :D), pragniemy złożyć wszystkim obserwatorom, czytelnikom, nawet tym najrzadszym zaglądaczom najserdeczniejsze życzenia:


Dużo zdrowia, szczęścia...


...i uśmiechu (jak na buźce piernikowego ludka),


mnóstwo miłości, bo bez niej o wiele trudniej jest w życiu,


spełnienia wszystkich marzeń- i tych dużych, i tych małych


oraz żeby te święta były dla Was wyjątkowe, żeby narodziny  Jezusa napełniły Wasze rodziny ciepłem, uprzejmością, zgodą
i radością.
Wesołych świąt! :)


3 komentarze:

  1. Super magnesik :3 Wygląda jak prawdziwy pierniczek :D
    Również życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślałam, że jest prawdziwy ;) Również Wesołych!
    http://pannadelifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ludek, a jak jeszcze pachnie do tego to już w ogóle cudo :D
    Tobie również życzę Wesołych i Rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html