niedziela, 28 grudnia 2014

Zakładki na prezenty

Wreszcie mogę Wam je pokazać! Wcześniej niezbyt chciałam, bo bałam się, że obdarowana osoba zajrzy na mojego bloga i nie będzie świątecznej niespodzianki. Zakładki zamówił u mnie Pan, którego poznałam na wystawie kolekcjonerskiej. Nie ma co opisywać, najlepiej po prostu pokazać! :)



Zakładka piłkarska




Zakładka z pazurami




Zakładka- zaczytana dziewczynka



Napisy na nich są "na życzenie" :D Dostałam już informację, że bardzo się spodobały osobom, które je dostały i mam nadzieję, że należycie się spisują ;)
Która najbardziej się Wam podoba?  


5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta pierwsza, piłkarska, chociaż wszystkie są super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i pomysłowe! Wszystkie są super, podziwiam, masz talent :)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z nich jest prześlicza. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z pazurkami jest taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html