czwartek, 25 grudnia 2014

Świąteczna choinka...

... w wersji mini oczywiście :)



Choinka nie jest skomplikowana, ale ozdobiona odpowiednio. Najbardziej spodobała się małej Hani, która mnie dzisiaj odwiedziła :) Doczepiłam do niej jeszcze gwiazdkę i dzwoneczki, żeby nie było tak "łyso" :D



A tu już choinka w skali 1:1, nawet z prezentami :D



I jeszcze trochę inspiracji- moje paznokcie w norweskie wzorki :)


Macie w swoich domach choinki sztuczne czy prawdziwe? Ja zdecydowanie wolę prawdziwe i taką też mam w domu :)


2 komentarze:

  1. Ja też mam żywą :D Taka jest najlepsza, nie tylko ładnie wygląda, ale też bardzo ładnie pachnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze precyzja przekłada sie i na paznokcie :D
    Genialne! :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html