środa, 28 stycznia 2015

Blogowa zawieszka

Po kilkunastu dniach przerwy wreszcie mam coś do pokazania! Ta zawieszka zdecydowanie nie należy do moich ulubieńców i powodów do dumy, ale sam pomysł na nią na pewno jeszcze wykorzystam (taki gadżet firmowy hahah :P).



Pierwotnie zawieszka powstała na potrzebę uzupełnienia odpowiedzi z tej podstrony. Napisy i tak nie wyszły tak jak zazwyczaj- chyba miałam jakiś gorszy dzień ;(




Zajrzałam na bloga dopiero kilka dni temu i byłam bardzo mile zaskoczona- podczas mojej nieobecności było tu całkiem sporo wyświetleń! Dziękuję, że nawet jak mnie nie ma to zaglądacie :)
Dobranoc!


10 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaglądamy a zawieszka śliczna, nie narzekaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podoba, czego chcesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tą blogową zawieszką ! :D I wcale nie wyszła tak źle, jest całkiem urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie Twoja dbałość o szczegóły jest bezbłędna, a ze napis się trochę rozmazał to nic :)
    Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przeurocza! Chętnie bym ją przygarnęła:D
    Pozdrawiam - olainee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się bardzo podoba :) Nie znałam takiej metody tworzenia napisów, możne następnym razem ją wykorzystam, bo zawsze właśnie robiłam wałeczkami z modeliny, ale średnio to wychodziło :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne, wszystkie Twoje prace są świetne, zapraszam także do siebie ;)- http://bajkakornelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html