niedziela, 11 stycznia 2015

Nowy bałwanek

Kto jeszcze pamięta zeszłoroczne bałwanki? Tej "zimy" (piękny październik mamy tego stycznia...) postanowiłam trochę odświeżyć śnieżne gadżety, ale nie mogłam odmówić sobie motywu bałwanka. 




Początkowo byłam niezadowolona z tych baz do breloków, bo zawieszając na nich jedną rzecz wyglądają po prostu dziwnie, pusto. Ale ze względu na spory zapas wstążeczek mogę je uzupełnić
i ożywić innymi kolorami.



Nos nie jest pochylony przypadkiem, wolałam nie ryzykować jego złamania ;)


Śnieżynkę potraktowałam tylko jako dodatek do breloczka. Wykorzystałam do jej zrobienia "wyciskarkę" do robienia kształtów z masy cukrowej. No cóż, skoro przedmioty z kuchni mogą przydać się przy lepieniu, to dlaczego nie skorzystać? :D


Który bałwanek bardziej się Wam podoba- nowy czy zeszłoroczny?





7 komentarzy:

  1. Uroczy bałwanek. :D Tegoroczny jest fajniejszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach... oba są cudowne i trudno zdecydować, ale gdybym naprawdę miała wybierać, to powiedziałabym, że tegoroczny lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tegoroczny jest lepszy, taki wesolutki :D Kurczę, tak mi się podobają te Twoje breloczki że może kiedyś też takie zrobię, tylko zbyt leniwa jestem żeby pokupować rzeczy do tego ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten bałwan. Kiedy ta zima będzie. .____.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przesodziaśny! A ta śnieżynka tak pięknie i dokładnie dopracowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czas odpocząć od książek i pokazać nam coś nowego!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten nowy bałwanek ! ♥
    Takie rzeczy zawsze chwytają za serce.
    Niestety brak mi cierpliwości,aby zajmować się hand made'em. :(

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html